Ardei copti

Ingrediente:

  • ardei
  • apa
  • sare de mare
  • zahar/miere
  • otet

Mod de preparare:

  • Ardeii se prajesc pe plita/tigaie etc.
  • Se iau de pe foc si se pun la racit putin. Eu i-am facut afara si nu i-am acoperit cu nimic dupa ce i-am luat de pe foc. Am avut multe kg de prajit si nici macar nu am asteptat sa se raceasca bine ca i-am si curatat. De regula se presara sare pe deasupra- ca sa se decojeasca mai usor- se acopera si se lasa asa cam 10 minute. Abia dupa aceea se incepe decojirea lor.
  • Dupa ce am terminat de curatat pregatim zeama: apa+sare+zahar+otet dupa gust.
  • Turnam zeama peste ardeii curatati si lasam vreo 1 h sa se imbibe bine de tot ardeii in zeama.
  • Se pot manca imediat sau se pot pune in borcane pe iarna.
This entry was posted in Salate and tagged , , . Bookmark the permalink.

Lasă un răspuns

