Salata rucola

Mi-e dor de o salata…

Ingrediente:

  • o mana de rucola,
  • rosii cherry
  • masline mari carnoase
  • cateva bucatele de cas ( eu am folosit Delaco Sofia)
  • un ou fiert tare
  •  jumatate de chifla cu seminte ( eu am cumparat-o de la Kaufland)
  • Pentru sos: un iaurt cremos mic
  • marar,
  •  codite de ceapa verde,
  • patrunjel,
  • sare de mare

Mod de preparare:

  • Se spala bine rucola si rosiile.
  • Maslinele se dau putin sub un jet de apa.
  • Casul se taie cubulete.
  • Oul se taie in patru.
  • Le amestecam.
  • Pentru sos tocam bine mararul, coditele de ceapa verde si patrunjelul si le amestecam cu iaurtul.
  • Condimentam. Simplu si gustos!
Acest articol a fost publicat în Salate și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Salata rucola

  1. crisuadi spune:

    ce-i aia rucola ?
    unii mai pun si poze intermediare , ca sa se vada ca le executi chiar tu…
    pune si tu o poza cu rucola spalata bine , ca rosii am vazut…🙂

    • Rucola seamana cu papadia. Gustul este f interesant si greu de descris . Eu as zice ca cel usturoiat e mai puternic.Poate altcineva ar spune altceva. Deprinde de la persoana la persoana si de la gust la gust.🙂 Se foloseste cu precadere in bucataria mediteraneeana si cea italiana. La noi se foloseste pentru mancarurile mai „selecte”🙂. Sincer pozele intermediare ma cam enerveaza pentru ca ma intrerup din cititul retetei. Intr-adevar punandu-le vezi pas cu pas cum se realizeaza produsul finit. Cu toate ca ma cam everveaza pozele intermediare la unele preparate chiar am pus. Iar de executat te asigur ca eu le-am executat ( poti sa iti dai seama dupa farfurii, dupa sevetul de masa …se repeta🙂 ) La urmatoarea salata de rucola o sa pun o poza cu ea🙂

Lasă un răspuns

