Penne a la Carmensita

Ingrediente:

  • o punga de penne,
  • ceafa de porc afumata ( 4-5 felii)
  • o conserva de ciuperci ( merg si champinioane proaspete)
  • o cutie sos de tomate
  • busuioc proaspat
  • o ceapa
  • sare de mare
  • piper proaspat macinat

Mod de preparare:

  • Pastele se pun la fiert in apa cu sare si putin ulei de floarea soarelui. Daca preferati pastele „al dente” le scoateti  cu 2 minute inaintea indicatiilor de pe ambalaj. Daca le preferati normale le lasati sa fiarba atat cat e precizat pe pachet.
  • Intr-o tigaie calim ceapa taiata marunt.
    • Adaugam ceafa taiata cubulete si ciupercile care au fost calite in alta tigaie inainte.
    • Cand sunt prajite rasturnam peste ele borcanul/cutia/ conserva de sos de tomate si condimentam cu sare si piper.
    • Cand se servesc se orneaza cu busuioc proaspat. Putem sa punem cateva frunze de busuioc tocate marunt si in sosul de tomate, dar numai dupa ce am tras tigaia de pe foc ( pentru a pastra aroma busuiocului).

 

Acest articol a fost publicat în Carne de porc, Paste și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Penne a la Carmensita

  1. world of leea spune:

    imi plac foarte mult retele tale, sunt foarte pe gustul meu! poate ne adunam intr-o seara la o sesiune de cook-ing si desfatare culinara!🙂

  2. world of leea spune:

    acum mi-am dat seama ca s-ar putea sa nu sti cine sunt :)), there you go: search pe facebook hete anca😉

  3. 🙂 da ai dreptate, nu mi-am dat seama cine esti😀. sorry. intr-o seara???? ce zici ce o zi si o seara sa apucam sa facem cat mai multe si sa savuram pe indelete fiecare mancarica🙂

  4. ai incercat din retetele mele? eu nu fac mancaruri care nu-mi plac. acum am mai pus ochii pe niste bunatati. urmeaza zilele astea🙂

  5. world of leea spune:

    mai, retele tale sunt si retele mele :))) avem gusturi extrem de similare! noi (eu si adi) ne mutam impreuna zilele astea, asa ca o sa avem casuta noastra unde ne dorim sa socializam cat mai mult, mie imi place mult sa gatesc, de aceea abia astept sa am pentru cine sa o fac. invitatia de cooking night ramane valabila pentru saptamanile viitoare🙂
    ps: keep up the good work!

  6. ok🙂 sa-mi zici cu ce pot sa contribui si eu… cam ce ai dori sa gusti din bunatatile mele? si ne auzim pe facebook sa punem la punct detaliile😉

Lasă un răspuns

