Tagliatelle cu prosciutto , hribi si sofran

Azi v-am pregatit o minune de reteta !!

Ingrediente:

  1. o punga de tagliatelle,
  2.  o cutie de prosciutto feliat(cred ca are cam in jur de 8, 9 felii – sincer am uitat sa le numar sa va spun exact),
  3. o branza topita sul cu smantana (eu folosesc de la Oke)
  4. hribi
  5. o smantana pentru gatit de la Dorna
  6. sare
  7. sofran (un pliculet pentru o aroma mai „difuza”, sau 2 pentru o aroma mai intensa)
  8. piper
  9. parmezan

Mod de preparare:

  • punem pastele la fiert in apa cu sare si cu o lg de ulei . Le faceti cum doriti: „al dente” sau mai fierte.
  • intr-o tigaie punem smantana lichida la incalzit
  • cand este calda adaugam sulul de branza topita si amestecam incet pana cand se topeste
  • adaugam sofranul, cipercile (eu le-am avut la congelator, le-am bagat la cuptor, am pus apa pana le-am acoperit si am amestecat din cand in cand. Cand apa a scazut au fost gata si ele ), prosciutto si condimentam cu putin piper si sare nu foarte multa pentru ca si prosciutto este sarat si parmezan-ul.
  • Cand serviti, puneti paste pe o farfurie, deasupra turnati sosul si razuiti parmezan.  Yummyy ce delicioase sunt! Voila ce delicioase au fost :))
Acest articol a fost publicat în Bucataria Italiana, Carne de porc, Paste și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Tagliatelle cu prosciutto , hribi si sofran

  1. world of leea spune:

    nu stiu ce sa zic despre branza topita… din punctul de vedere al continutului aceasta nu este inclusa in categoria branzeturi, deoarece este un rebut de productie, asa ca m-as gandi la alternative pentru prepararea acestei retete, minunate, de altfel…😉

Lasă un răspuns

