Bruschete cu rosii si usturoi

Ingrediente:

  • Rosii
  • Usturoi
  • Ulei de masline
  • Busuioc proaspat
  • Oregono
  • Sare de mare sau sare normala
  • Piper
  • Felii de paine ( eu am cumparat o bagheta) ( daca nu aveti bagheta la indemana se poate si pe paine normala)

Mod de preparare:

  • Se toaca marunt rosiile si usturoiul (eu l-am pisat cu ajutorul aparatului special)
  • Se pun intr-un vas si se amesteca cu sare, piper, oregono si ulei de masline, dupa care se lasa o jumatate de ora sa se inmiresmeze rosiile
  • Se taie painea felii si se prajeste.
  • Amestecul rezultat se intinde pe paine dar numai inainte de a le  manca (painea se inmoaie foarte repede de la rosii si e bine sa fie crocanta cand o mananci)

Bon apetit!

Acest articol a fost publicat în Aperitive, Bucataria Italiana și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Bruschete cu rosii si usturoi

  1. world of leea spune:

    eu fac bruschetele putin altfel, adica scot semintele din rosii, astfel compozitia nu este foarte zemoasa si nu curge in toate directiile si pun foarte putin usturoi in compozitie, insa feliile de paine prajita le frec bine cu un catel de usturoi🙂

  2. world of leea spune:

    si pentru un twist de look, arata super daca le presari cu branza rasa sau chiar sa pui cubulete de mozzarella in compozitie…
    ps: imi place ca esti atenta la fotografiile de pe blog!🙂 frumos!

    • Anca draga eu nu am rabdare sa scot samburii de la rosii. Topping-uri poti sa faci cate vrei ,asta ii partea faina la ele. dc faci un platou poti sa faci mixte, cu tot felul pe desupra. o sa fac si cu branza, dar m-am gandit la cea cu mucegai. …o sa vedem ce o sa iasa😉 ). iar cu zeama ce mi-a ramas am gasit o intrebuintare super!! prajesti paine si o incingi in ea . yuuumyyyy. si imi place la nebunie sa arate bine in farfurie, de aia am grija si de look😉 . abia astept seara de cooking

      • world of leea spune:

        daca oti sa iti imaginezi cat de gurmanda sunt, ca mi-am facut si eu azi!! :)))) au fost foarte bune, doar ca le-am facut cu paine de secara prajita bine si frecata cu usturoi, iar toppingul a fost cu rosii din gradina de la mami😀
        asa ca idei din astea, bune de te lingi pe degete, usor de facut, rapide, dar fara compromis estetic sau de gust MAI VREAAAU! :))

      • rosii de gradina…aia da. !!!! poate reusesc sa fur si eu in seara asta cateva si maine mai imi fac o tura🙂. mai am retete de genul asta (rapide si gustoase ) in cartea de bucate.🙂. to be continued🙂

  3. Anonim spune:

    hmmmm….ce pofta mi-ai facut…vazand aceste minunatii…….hmmmm…yammy..:P

  4. Anonim spune:

    ce bine arata..painea…presupun ca era asa crocanta la coaja…..:)

Lasă un răspuns

