Crostini a la Carmensita

Crostini (inseamna painici prajite in Italiana) sunt  aperitive Toscane constand in felii mici si subtiri de paine prajita cu diverse topping-uri: branzeturi, carne, legume sau doar cu un firicel de ulei de masline si ierburi sau un sos. Se fac cu paine bagheta ( unii sustin ca s-ar face cu Ciabatta ) si se servesc adesea cu vin. Eu le-am facut cu paine bagheta ( mi-a ramas de ieri de la bruschete😉

Ingrediente:

  • o paine bagheta/ sau ciabatta
  • porumb
  • sunca
  • mozzarella
  • ulei de masline
  • sare de mare
  • oregano

Mod de preparare:

  • Eu am taiat bagheta pe lung, nu am taiat-o feliute.
  • Am stopit-o cu un firicel de ulei de masline.
  • Am adaugat sunca, porumbul si niste rosii cu usturoi ramase de ieri de la bruschete.
  • Pe deasupra am pus mozzarella.
  • Am sarat si am presarat oregano.
  • Am bagat totul la cuptor pentru vreo 10 minute. Chiar in momentul acesta le savurez si pot sa zic ca au iesit excelent! M-am abatut putin de la reteta lor, dar tocmai de aceea le-am numit „a la Carmensita”!😉
Acest articol a fost publicat în Aperitive, Bucataria Italiana și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Crostini a la Carmensita

  1. Anonim spune:

    ce bine arata…….:)

  2. Marie spune:

    Pui sa nu te deochi cat de bine te pricepi … tu si Marta Stewart :)! You know what, if I move back to Europe (whichever country that might be) we should move in together, you’ll cook and I’ll … do the dishes!?

  3. Marie spune:

    Hobby-ul e nice atata timp cat tu gatesti si manaca altii … ca sa nu sufere silueta🙂

  4. Marie spune:

    *mananca

Lasă un răspuns

