Ciorbita de gulii

Cand am facut aceasta ciorbita inca nu aveam blog si nici prin gand nu-mi trecea ca o sa devin „bloggerita”. Asa ca, alaturi de scuzele de rigoare , o sa ma iertati ca nu am pozat-o ca si in revista🙂 si ca lipsesc pozele doveditoare ale trudei mele. Daca stiam pe atunci….ce pasiuni o sa am azi…🙂

Ingrediente:

  • 4 gulii potrivite
  • 2 radacini de patrunjel potrivite
  • o telina mica (optional)
  • 1 ceapa
  • smantana
  • 2 galbenusuri
  • sare de mare
  • piper
  • ulei

Mod de preparare:

  • Se curata toate legumele si se taie cubulete.
  • Zarzavatul (in afara de gulii) se caleste in putin ulei. Se pune apoi peste legumele calite, apa fierbinte si sare.
  • Cand sunt pe jumatate fierte se pun si guliile taiate cubulete.
  • Cand au fiert se condimenteaza .
  • Se da focul la minim si se adauga smantana frecata cu galbenusurile, dar cu mare atentie sa nu se taie, apoi se ia de pe foc si se presara cu patrunjel proaspat tocat.

Sa va fie de bine!

Acest articol a fost publicat în Ciorbe / Supe și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

