Cartofi frantuzesti

Ingrediente:

  • 5 cartofi
  • 250 gr cascaval Delaco Sofia
  • 5 oua
  • sare de mare
  • 3 lg smantana

Mod de preparare:

  • Cartofii se spala bine si se pun la fiert in coaja, in apa cu sare.
  • Dupa ce s-au fiert ii lasam sa se raceasca, ii curatam de coaja si ii taiem.
  • Ouala se pun la fiert. Dupa ce s-au fiert se taie peste cartofi.
  • Deasupra presaram cascavalul dat pe razatoare, smantana si sarea. Se amesteca. Se servesc calzi. Un deliciuu…
Acest articol a fost publicat în Bucataria Franceza, Garnituri și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Cartofi frantuzesti

  1. Miss Delarue :) spune:

    Ioi miss, mancarea mea preferata!!!! pana acuma toate mancarurile prezentate au fost dragutze, dar acuma m-ai dat pe spate. Vreau carfofi frantzuzesti!!!!!

  2. Miss Delarue :) spune:

    „au fost”?? Deci nu mai sunt? Inseamna ca o fost tare buni… Daca nu ar fi asa calda vremea, mi-as face si eu. Miss pupi si pe curand

  3. Miss din strada spune:

    Am facut… „Gratin” is zice aici, si se face fara oua. Numai lapte + smantana + gruyeres. Si cartofii se pun nefierti la cuptor, fierb ei in lapte… :-*

    • da mai tin minte🙂 nu din aia am mancat anul trecut la Guillaume?😀

      • Miss Delarue :) spune:

        Ioi, da tu, am uitat. Foarte bun ii iesise. No, tot asa de bun mi-o ieșit si mie… Era si cazul, de cinci ani mă tot chinui si numa’ nu-mi iesea. Ba era prea lichid, ba prea sec, dar acuma mi-a ieșit cum trebuie: cremos!
        Da’ sa știi ca mi-i dor si de cartofii frantuzesti de la noi…. Au gustul copilariei si al bucatariei materne…. Pupi :-*

  4. hmmm ce pofta si ce foame mi-e. maine sau zilele astea vreau sa fac placinta cu varza.yummyy. dar nu din aia prajita in ulei, din aia la cuptor. miss Delarue suna mai bine🙂 :***

Lasă un răspuns

