Shaorma la farfurie

Cand mi s-a pus in fata acesta shaorma , m-am gandit la…voi. Repede, repede mi-am scos aparatul foto sa imortalizez aroma gusturilor din farfurie.🙂 Trisez putin cu reteta acesta pentru ca, dupa cum ati ghicit nu e pregatita de mine. In fine, nu mi se pare a fi ceva ce nu as putea face. Reteta am luat-o , de pozat am pozat-o, asa ca data viitoare ma ocup eu de ea. Pana atunci va las pe voi sa va imbatati simturile si sa va aromati bucataria. Spor la gatit!

Ingrediente:

  • lipii (optional)
  • 400 g carne de pui dezosata
  • sare de mare, piper, condimente pentru  pui
  • 1 galbenus de ou
  • varza murata
  • 200-230 ml ulei
  • gogosari murati
  • 1 lingurita mustar dulce
  • 100 ml smantana
  •  castraveti murati
  •  varza alba
  • cartofi
  • 2 catei de usturoi

Mod de preparare:

  • Puiul se taie cubulete, se condimenteaza cu condimente pentru pui si se frige intr-o tigaiede teflon  in putin ulei.
  • Intre timp pregatim sosul de usturoi: din galbenus, mustar si ulei  facem maioneza. Cand e gata punem smantana peste  ea si pisam usturoiul. Amestecam si condimentam eventual cu putina sare.
  • Varza alba se taie fideluta (sau se da pe razatoare) si se freaca cu sare, castravetii murati rondele, gogosarii fideluta si varza murata cum o scoatem din borcan (ea a fost taiata cand a fost pusa pe iarna)
  • Cartofii se taie si se prajesc in ulei. Cand sunt gata, servim shaorma, ca sa fie calda.
Acest articol a fost publicat în Carne de pui, Din bucataria altora și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Shaorma la farfurie

  1. Marie spune:

    Imi place imaginea creata de „imortalizarea aromei gusturilor din farfurie cu aparatul foto”… trezeste multe simturi, aproape ca suna eminescian „si-ai s-auzi cum iarba creste”

  2. Marie spune:

    Bravo pentru sclipiri, nu degeaba se zice ca tot romanul s-a nascut poet …🙂 Carmensito tu esti si poeta si artista culinara🙂🙂🙂

  3. 🙂 ms ms draga :))) te astept acasa. da’ tu Marie ai incercat vreo reteta?

  4. Marie spune:

    Marie draga, mi-am facut crostini saptamana trecuta … a fost bun si totul a decurs repede si fara prea multe batai de cap. Keep those great ideas coming, tasty and easy to cook dishes🙂

Lasă un răspuns

