Omleta cu cartofi la cuptor

Mi s-au cerut retete simple si gustoase. Voila Marie…pt tine :*

Ingrediente:

  • 2 cartofi potriviti ca marime
  • 5 oua
  • ceapa verde
  • cascaval
  • sare de mare
  • piper proaspat macinat

Mod de preparare:

  •  Cartofii cruzi se curata de coaja si se dau pe razatoare.
  • Intr-un bol batem bine ouale.
  • Cascavalul se da pe razatoare.
  • Amestecam cartofii cu ouale, cu coditele de ceapa verde taiate si cu casul.
  • Condimentam.
  • Dam la cuptor pana prinde o crusta aurie. Pofta bunaaaaaa!

PS: eu nu am avut ceapa verde in casa…asa ca nu va panicati daca nu aveti vreun ingredient ( ma refer strict la ingredientele „secundare”, pentru ca fara oua chiar nu s-ar putea face omleta ;)) … in schimb ganditi-va cu ce l-ati putea inlocui. Fiti inventivi (e)!

Acest articol a fost publicat în Aperitive, Bucatarie Spaniola, Mancaruri cu legume și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Omleta cu cartofi la cuptor

  1. Miss Delarue :) spune:

    Tortilla!!!!!!!

  2. Marie spune:

    Noah multam Marie! Cand am vreme vreau sa fac mancarea cu conopida si apoi omleta cu cartofi. Interesant ca-i ziceti la omleta cu cartofi – tortilla, ca prin parti pe unde habitez eu oamenii de pe aici zic la lipiile de paine in care infasoara burritos – tortilla. Plus ca pe la Viseu pe unde m-am nascut le zic ‘hrenze’ – daca imi aduc bine aminte. Culture and cuisine are so fluid, pervasive and intermingled🙂

    • da’ sa faci dupa reteta (adica conopida cu sunca si omleta cu ceapa verde, ca ies super bune). eu nu am pus ca nu am avut, dar eu mancasem inainte si „originalul” deci stiam la ce sa ma astept. e bine chiar prima data sa faci reteta asa cum e ea🙂 dupa iti lasi imaginata sa zburde. tortilla se pare ca exista si asa cum zici tu dar si sub forma mea. vorba ta: „Culture and cuisine are so fluid, pervasive and intermingled” …<3

  3. Marie spune:

    Da, asa am sa fac, dupa reteta. Te anunt cum a iesit.
    Cat despre tortilla, eu eram obisnuita cu sensul ei Mexican, uite ce scrie Oxford Dictionary:

    tortilla |tôrˈtē(y)ə|
    noun
    (in Mexican cooking) a thin, flat pancake of cornmeal or flour, eaten hot or cold, typically with a savory filling.
    • (in Spanish cooking) a thick omelet containing potato and other vegetables, typically served cut into wedges.

    • si eu cu ala eram obisnuita, dar spunandu-mi miss „tortilla” am dat un search si am gasit si varianta de thick omlet. am preluat reteta de la taica-meu, apoi it dai seama ca el nu stie preparatele din bucataria mexicana, spaniola etc. interesant oricum sa vezi ca intr-o bucatarie e intr-un fel, iar in alta e cu totul altceva

  4. Marie spune:

    Poti adauga Bucatarie Spaniola la categorii si sa pui omleta in aceasta noua categorie🙂

  5. Marie spune:

    Noah amu’ mi-s curioasa si intrigata ce scrie DEX-ul, si uite la ei:

    TORTÍLLA s. f. plăcintă din porumb, în America de Sud. (< sp., fr. tortilla)

  6. Marie spune:

    Ti-am zis you’re the Mary Stewart of Baja Grande (Baia Mare that is)🙂

Lasă un răspuns

