Cadouas 2

 

Imi plac cadourile, asta e cert! …mai ales cele inspirate🙂 Vineri se pare ca cineva  s-a gandit la mine ( nu numai ca s-a gandit, dar parca mi-a si citit gandurile!) si mi-a trimis minunatiile acestea de borcanase cu zacusca cu hribi si respectiv cu vinete. Repejor le-am etichetat (ca altfel nu se putea🙂 ) le-am tras si un capacel dragalas , le-am incadrat si in peisaj si m-am gandit ca ce bine vor da pe rafturile din beci :)… doar ca tentatia a fost maaaareee, mult prea mare ca sa-i rezist si…. in loc sa ajunga unde planuisem au ajuns direct in stomac. Multumesc Claudia , a fost delicioasa zacusca cu hribi. Cealalata momentan a scapat!🙂

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Cadouas 2

  1. Bob spune:

    Ai Fani Carmen??=))

Lasă un răspuns

