Cadouas no 3

Ma bucura faptul ca cei din jurul mei ma sustin si imi sustin blog-ul. Ma bucura deasemena ca se intereseaza de lucrurile marunte care conteaza pentru mine. Nu am creat acest blog pentru a deveni a 2-a Martha Stewart ;))  (cum ii place Mariei sa-mi spuna :P). L-am creat pentru ca sa-mi usurez „munca” pe viitor. Tineti minte ca mai demult mamele noastre aveau tot felu’ de retete in tot felu’ de carnetele, iar paginile erau imbibate cu tot felu’ de arome? ( mai ales carnetelele cu retete de  prajituri ce bine mai miroseau…🙂 ) Acum parca s-au pierdut acele lucruri. Carnetelele mai exista, dar din pacate nu mai exista timpul necesar . Treptat se pierde tot ce e placut.😦 Din pacate Cartea mea de Bucate virtuala nu va mirosi asa de bine ca si carnetelele, dar intr-o oarecare masura e mai practica.

Ieri am primit in sfarsit sticluta. O asteptam de aproape 2 luni😛. Multumiri lui Miss Delarue :* pentru cadoul deosebit de inspirat! Miss ti-am furat si o poza pentru ca ai reusit sa imortalizezi mai bine ca mine buchetul de arome din sticluta🙂. Pe langa ca e si aspectuoasa,  dar e si deosebit de gustoasa! Voila sticluta magica care da bine pe oricare masa!Ei ce ziceti? Asa-i ca arata minunat? O sa va impartasesc si reteta, care e 100% creatia lui Miss Delarue! Asadar… am copiat exact denumirea data de Miss!

Ulei de masline picant si aromatizat pentru pizza… sau alte bunatati

Ingrediente:

  • ulei de masline
  • 1 sau 2 catei de usturoi
  • o crenguta de rozmarin proaspat
  • o crenguta de cimbru proaspat
  • cateva bobite pe piper
  • un ardei iute
  • putina sare

Mod de preparare:

    • Ardeiul iute se taie rondele.
    • Crengutele de rozmarin si cimbru se spala.
    • Catetii de usturoi se curata.
    • Adaugam toate ingredientele in sticluta.
    • Turnam uleiul de maline.
    • Inchidem ermetic sticluta si o lasam la macerat…???!!! Revin cu detalii pentru ca am uitat sa intreb cat timp anume o lasam la macerat. ;))
    • Am revenit….deci…Se lasa la macerat cel putin 3 saptamani, intr-un loc ferit de lumina, fara a deschide sticluta in aceasta perioada. De asemenea atentie la ingrediente! Trebuie sa fie uscate cand se pun in sticluta!!!

Voila cum arata si pe masa mea! Daca tot v-am spus ca arata bine pe orice masa :)))) THX miss. Daca am omis sau gresit ceva, te rog  sa ma completezi sau sa ma corectezi
!

Acest articol a fost publicat în Din bucataria altora, Ierburi si mirodenii, Uncategorized și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Cadouas no 3

  1. Miss Delarue :) spune:

    Cu placere si cu drag!
    Se lasa la macerat cel putin 3 saptamani, intr-un loc ferit de lumina, fara a deschide sticluta in aceasta perioada. De asemenea, eu am grija ca ingredientele, dupa ce le-am spalat, sa fie sterse sau uscate (nu stiu cum s-ar intelege uleiul si apa ramasa pe ingrediente).
    Keep the good work! :-*

Lasă un răspuns

