Nutella

Ieri mi-am propus sa fac o ciocolata de casa mai speciala. Asa ca repejor si cu un elan nemaivazut m-am pus pe treaba. Doar ca uneori „targuielile de acasa nu sunt ca si cele din piata”… ;)) . Mi-a iesit ceva special, intr-adevar , doar ca nu mi-a iesit ce doream eu….hmmm… Nu m-am dezumflat, nu va speriati!🙂 ci  am inventat reteta de Nutella🙂 care culmeaaa dar este identica cu cea a Ciocolatei de casa ;)). Asa ca dragele/dragii mele/mei cand faceti  Ciocolata de casa si va iese prea lichida, nu disperati! Pentru toate exista o solutie. Folositi-va imaginatia!

In final mi-am dat seama unde gresisem ( sau avand in vedere noua reteta as putea sa zic ca a fost o greseala constructiva) la reteta originala🙂 ; schimbasem laptele praf, cumparand unul de o calitate, sa zicem mai slabuta ca si cel de la Dr Oetker pe care-l folosisem la prepararea Ciocolatei de casa. Eu zic ca a meritat! Va las si pe voi sa vedeti!

Acest articol a fost publicat în Deserturi, Mic dejun și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Nutella

  1. Nanah spune:

    Nu cred ca din cauza laptelui praf nu ti-a iesit reteta, ci trebuia caramelizat mai mult zaharul. Laptele praf de la Dr Oetker chiar nu ii f indicat la cioc de casa pt ca contine zahar😀.

    • Da , intr-adevar contine, dar nu cred ca are vreo importanta deoarece in ciocolata oricum se pune zahar mult. Daca ar fi o reteta pentru diabetici atunci intr-adevar ar conta. Asa nu mi se pare ca cele cateva grame pe care le are in plus laptele praf ar face vreo diferenta. Poate fi si ceea ce zici tu cu fiertul siropului de apa si zahar. Oricum o sa mai incerc sa vad care a fost cauza.

Lasă un răspuns

