Mamaliguta dietetica

Ingrediente:

  • faina de malai
  • apa
  • sare de mare
  • cascaval

Mod de preparare:

  • Puneti apa cu sarea la fiert.
  • Cand incepe sa fiarba incepem sa turnam faina de malai. Amestecati continuu pentru a nu face cocoloase.
  • Daca credeti ca mamaliga este prea moale mai puneti faina.
  • Cand mamaliga este gata se cladeste intr-un alt vas punand un strat de mamaliga, unul de cas dat pe razatoarea mea pana obtineti mai multe straturi.
  • Deasupra presarati cas.
  • Daca doriti sa nu fie „asa de dietetica” puteti praji intr-o tigaie teflonata cateva feliute de slanina/ kaizer si sa presarati jumarile printre straturi.
  • Puteti de asemenea sa puneti si putina grasime care a ramas de la prajit.
  • Se poate servi cu smantana. Pofta buna!
Acest articol a fost publicat în Garnituri, Retete de post și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Mamaliguta dietetica

  1. Miss Delarue ;-) spune:

    deci, de cand am vazut postul, to la mamaliga cu brânza imi sta capul. Si a fost musai sa-mi fac aseara! Da am facut-o cu telemea si multa, multa, multa smântâna ;-))))

Lasă un răspuns

