Mix de paste cu ciuperci a la Carmensita

Azi mi-am scormonit prin camara si am dat peste niste resturi de paste de diverse forme/marimi. Aducandu-mi aminte de champignoanele pe care le-am pus saptamana trecuta in congelator sa le am la indemana tot timpul si de hribii pusi anterior, am incropit repejor o reteta. Deci nici nu pot sa descriu in cuvinte ce aroma au avut ciupercile…!

Daca doriti o reteta de post caliti ciupercile in ulei ( eu ma feresc de el) si nu puneti unt si smantana. Adaugati eventual putin patrunjel tocat in tigaie.

Ingrediente:

Mod de preparare:

  • Pastele se pun la fiert in apa cu sare si putin ulei respectand timpul de fierbere de pe ambalaj. Daca le vreti „al dente” le lasati cu 3 minute mai putin.
  • Intr-o tigaie puneti ciupercile la fiert. Nu e nevoie sa puneti apa deoarecele ele sunt pline de apa. ( eu le-am luat direct din congelator) Le lasati pana scade apa.
  • Dupa ce apa a scazut puneti  untul in tigaie si lasati-le sa se caleasca putin.
  • Adaugati usturoiul tocat marunt.
  • Lasati sa se mai caleasca putin.
  • Adaugati smantana.
  • Condimentati.
  • Adaugati pastele pentru a se imbiba cu sosul alb si cu ciupercile. Amestecati.
  • Adaugati svaiterul dat pe razatoare.
  • Pofta buna!
Acest articol a fost publicat în Paste, Retete de post și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

