Mustar de casa cu bere

M-am saturat de mustarul din comert plin de conservanti si de sintetice si m-am decis sa-l incerc pe cel facut in casa. Doar azi l-am facut asa ca nu pot sa dau verdictul acum. Va trebui sa astept cam pana la 2 saptamani ca sa ajunga la gustul dorit. Revinnnn  peste 2 saptamani cu noutati!🙂 Culoarea aceea interesanta a mustarului a fost data de curcuma (tumeric)…deci dupa cum v-am spus: fara coloranti, conservanti si alte cele!

Ingrediente:

  • 40 gr seminte mustar
  • 50 ml bere
  • 1 lingurita turmenic(curcuma)
  • 1 lingurita zahar
  • putin piper alb (am optat pentru cel alb pentru ca nu este la fel de iute ca si cel negru)

Mod de preparare:

  • Semintele de mustar se macina in masina de macinat cafea.
  • Praful astfel obtinut se pune intr-un bol si se adauga bere pana se obtine o pasta moale.
  • Se adauga zaharul, piperul alb si tumericul(curcuma).
  • Se bune in borcanas (mie mi-a iesit unul mic mic ) si se lasa cam 1 1/2 saptamani la temperatura camerei. Dupa ce a trecut aceasta perioada se gusta in fiecare zi si cand ajunge la gustul pe care-l doriti il puneti in frigider. Cu cat sta mai  mult afara cu atata isi pierde din iuteala.
Acest articol a fost publicat în Ierburi si mirodenii și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Mustar de casa cu bere

  1. Pingback: Paste cu porumb si ton | Carmensita's Cuisine

Lasă un răspuns

