Caramel

Azi mi s-a  facut pofta de inghetata de la McDonald’s cu caramel(preferata mea in sezonul rece, iar cea cu sos de zmeurica in sezonul cald)🙂. Cum mi-am propus de ceva vreme sa fac sos de caramel, doar ca am fost prinsa cu una alta, am zis ca a sosit momentul ideal. A fost gata in cateva minute. Nu mi-a dat mare bataie de cap. L-am „asortat” cu o inghetata simpla de vanilie si am presarat pe deasupra cateva nuci rumenite. Am pus sosul ce mi-a ramas intr-o sticluta si l-am bagat la frigider (puteam la fel de bine sa-l bag si in camara ca doar e rece bine de tot afara). Enjoy!

Ingrediente:

  • 200 gr zahar
  • 100 gr unt
  • 250 gr frisca lichida

Mod de preparare:

  • Topiti zaharul la foc incet.
  • Dupa ce s-a topit  (adica e lichid si are o culoare maronie) adaugati untul.
  • Amestecati sa se topeasca.
  • Adaugati frisca si lasati sa mai fiarba vreo 4 minute. Nu trebuie sa se ingroase prea tare deoarece el se va ingrosa si dupa ce se raceste.
Acest articol a fost publicat în Deserturi și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Caramel

  1. Pingback: Tort de ciocolata si caramel | Carmensita's Cuisine

Lasă un răspuns

