Paste cu porumb si ton

Nu, nu pot! Degeaba!… am incercat!. Si nu doar o singura data! Nu imi place pestele si punct. !!! Heiii nu zic ca mancarea a fost rea. A fost foarte buna dupa cum au afirmat iubitorii de peste. Mie nu avea cum sa-mi placa daca nu sufar pestele! Tocmai de aceea pe blogul meu nici nu o sa vedeti mancaruri cu peste. Singurul peste pe care-l manac este pastravul la gratar si acela la randul lui inmuiat bine de tot in mujdei ( ca sa nu-i simt gustul…😀 )…si uite asa ,ajung sa manac tone de mujdei pana mi se face rau. Dar e bine…pentru ca in final nu mi s-a facut rau de la peste … :))) La urma urmei puteam chiar sa mananc mujdei gol si tot eram mai castigata :))) Va doresc BON APETIT!

Ingrediente:

  •  paste
  •   maioneza
  • 1/2 cutie porumb dulce
  • o conserva de ton
  •  1 lamaie
  • sare de mare
  • piper proaspat macinat

Mod de preparare:

  • Pastele se fierb conform indicatiilor de pe ambalaj in apa multa cu putin ulei si sare.
  • Intr-un castron pregatim maioneza. Reteta aici. (acum ca tot am invatat sa facem Mustar de casa cu bere, putem sa-l inlocuim pe cel din comert).
  • Tonul se scurge de ulei.
  • Porumbul se scurge de apa.
  • Dupa ce s-au fiert pastele le lasam sa se raceasca.
  • Amestecam toate ingredientele.
  • Condimentam.
  • Stropim cu zeama de lamaie.
Acest articol a fost publicat în Bucataria Italiana, Paste, Peste și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

