Branza telemea marinata in ulei de masline si ierburi aromatice

Aseara am fost invitata la un vin fiert, care a fost cat se poate de simplu aromat (de data aceasta doar cu cuisoare). Mi-a intarit inca o data convingerea ca anumite lucruri trebuiesc pastrate simple. Condimentele pe care le gasiti in comert pentru vin fiert nu fac decat sa ii dea un gust pitigaietor, care te strange de gat ( mai ales daca sunt puse si in exces). Oricum, parerea mea este ca un vin fiert e mai bun simplu, cu o singura aroma, decat cu un amestec de arome din care nu mai intelegi nimic🙂.  Ca si gustarica pentru vin, gazda a pregatit niste bucatele de branza marinata in ulei de masline si cimbru. Au fost delicioase! Multumim Livia!… cred ca pot sa-ti multumesc in numele tuturor ;)). Voila dragii mei reteta, pe care am facut-o si eu azi.

Ingrediente:

  • branza telemea/ feta (eu am ales telemeaua)
  • cimbru/rozmarin/busuioc/boabe de piper
  • ulei de masline
  • un catel de usturoi

Mod de preparare:

  • Taiati branza telemea in cubulete.
  • Puneti branza intr-un borcan.
  • Peste adaugati usturoiul pisat, cimbrul si ulei de masline. (eu am umplut borcanul doar pe jumatate cu ulei si din cand in cand il mai intorc invers, sa se marineze in mod egal toate bucatile de telemea)  E delicios!
Acest articol a fost publicat în Aperitive, Salate și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

