Ceai de muguri de brad

Prin mai se culeg mugurii de brad. Din ei se poate face sirop sau  se spala bine si se pun la uscat si  iarna ne incalzim cu un ceai deosebit de aromat cu gust si miros de padure de brazi. Eu l-am savurat alaturi de niste biscuiti cu scotisoara si gem de macese (facut tot in casa)!

Ingrediente:

  • muguri de brad
  • miere
  • apa

Mod de preparare:

  • Puneti apa la fiert.
  • Cand clocoteste se pun mugurii de brad.
  • Se lasa sa fiarba vreo 3 minute.
Acest articol a fost publicat în Bauturi și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Ceai de muguri de brad

  1. Dan spune:

    Buna ziua,
    Sunt din Alexandria si caut in magazinele de specialitate „ceai de muguri de BRAD” si gasesc numai de PIN. Puteti sa-mi dati o adresa de unde pot sa cumpar ?
    Multumesc>

    • Eu nu i-am cumparat; sincer nici nu stiu daca sunt in magazin. Eu i-am cules dintr-o zona fara poluare (la noi in Maramures e plin de paduri de brazi), i-am spalat (daca e curata zona de unde i-ati cules nici nu mai necesita spalare) si i-am pus la uscat. Ceaiul de muguri de brad este foarte aromat si te duce cu gandul la iarna si la padurile de brazi …astea pe langa calitatile terapeutice.

Lasă un răspuns

