Aperitive Trandafir

Ingrediente:

  • 800 gr aluat foietaj
  • 12 felii de sunca
  • 2 fire ceapa verde
  • pasta de tomate
  • cascaval
  • susan
  • 1 ou

Mod de preparare:

  • Dupa ce aluatul de foietaj s-a dezghetat bine (eu seara il scot din congelator si il pun in frigider, sau daca uit seara a doua zi, doar ca il scot direct la temperatura camerei si in vreo 3, 4 ore e dezghetat- depinde cat e de cald ) se intinde pe masa de lucru.
  • Se unge cu pasta de tomate.
  • Se aseaza feliile de sunca.
  • Urmeaza cascavalul dat pe razatoare.
  • Ceapa spalata si  taiata rondele se presara pe deasupra.
  • Se ruleaza aluatul si se taie in bucati de vreo 4, 5 cm.
  • Se tapeteaza o tava cu hartie de copt si se aseaza bucatile in picioare.
  • Batem oul bine cu furculita si ungem fiecare rulou.
  • Deasupra presaram putin susan.
  • Bagam in cuptorul preincalzit pentru 25 de minute. Lasati-le sa se raceasca inainte de a le lua din tava.Sunt extraordinar de bune si calde si reci!
Acest articol a fost publicat în Aperitive și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Aperitive Trandafir

  1. Anonim spune:

    ce bine arata

  2. Pingback: Tort de ciocolata si caramel | Carmensita's Cuisine

  3. Miss Delarue ;-) spune:

    Hey miss, mersi pt idee! Arată f bine, tocmai am scos si eu o tura din cuptor…
    Dar la mine n-o ieșit asa frumoase :-((( După ce am făcut ruloul, tot aluatul mi s-o inmuiat si a devenit lipicios. Abia am reușit sa îl tai felii…. Cam trostite :-(((
    Da o sa mai încerc, ca-s gustoase!! Pupici Miss

  4. Anonim spune:

    nu prea mi-a iesit forma dar la gust sant fff bune mersi pentru ideea :-*

Lasă un răspuns

