Paine prajita cu ulei de floarea soarelui de casa

Aroma diminetilor de toamna de la tara.

Ingrediente:

  • paine
  • ulei de floarea soarelui de casa
  • sare de mare
  • 1 catel usturoi (optional)

Mod de preparare:

  • Prajim painea.
  • Ungem painea cu ulei de floarea soarelui de casa si o saram usor.
  • Optional daca doriti o puteti freca putin si cu catelul de usturoi (mie imi place fara usturoi mai ales atunci cand folosesc ulei de casa de floarea soarelui, pentru ca vreau sa-i simt aroma si mirosul).
Acest articol a fost publicat în Mic dejun, Retete de post și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Paine prajita cu ulei de floarea soarelui de casa

  1. Andreea Beca spune:

    Trebuie sa-mi spui si mie naparat cum faci, sau de unde iei ulei de floarea soarelui de casa?

    • draga mea, uleiul se cumpara din piata de la tarani. 5 lei o juma de litru. sau dc esti norocoasa si ai rude la tara care fac ulei… Eu am primit si de la rudele de la tara, dar pe asta l-am cumparat. Oricum ce miros si ce savoare…! Vai de capu’ meu!

Lasă un răspuns

