Pliculete cu spanac si feta

Ingrediente:

  • aluat foietaj
  • spanac congelat
  • branza feta
  • susan
  • 1 ou

Mod de preparare:

  • Lasam aluatul si spanacul sa se dezghete de pe o zi pe alta.
  • Stoarcem spanacul si-l amestecam cu branza feta.
  • Luam o foaie de aluat, o taiem in doua si punem in mijloc compozitia.
  • Formam pachetele.
  • Batem oul si ungem fiecare pachetel.
  • Deasupra presaram susan.
  • Se baga in cuptorul preincalzit pentru 20 de minute. Mai verificati pentru orice eventualitate – nu toate cuptoarele sunt la fel.  
  • In loc de spanac mai putem pune o feliuta de salam cu un cubulet de cas in mijloc, branza gorgonzola, spanac cu ricotta (urda) , masline, ciuperci sau le putem face si dulci punand gem, ciocolata sau ce va trece prin cap.
  • O duminica minunata si pofta buna!
Acest articol a fost publicat în Aperitive și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Pliculete cu spanac si feta

  1. Mis Delarue ;-) spune:

    WOOAA, super idee, si eu am sa incerc in w-e asta. Mersi

  2. Anonim spune:

    Miss, dupa cum ai vazut, am facut sie eu in w-e trecut. Am amestecat brânza telemea, ricotta si spanac. A fost super, i-am dat gata pe musafiri!!! Merci!!!!

Lasă un răspuns

