Penne cu prosciutto si piper verde

In sfarsit am avut putin timp sa si gatesc.  Am pregatit un pranz rapid si gustos pentru o persoana foarte speciala; cu intarziere recunosc, dar mai bine mai tarziu decat niciodata.😀 Scuzati lipsa pozelor de inceput, dar timpul asta parca nu mai imi ajunge…Voila si reteta:

Ingrediente:

  • penne
  • prosciutto
  • gorgonzola
  • 50 gr unt
  • piper verde boabe intregi
  • ulei
  • sare de mare

Mod de preparare:

  • Se pun pastele la fiert in apa cu sare si putin ulei dupa indicatiile de pe ambalaj.
  • Intr-o tigaie am pus untul la topit.
  • Am adaugat gorgonzola si piperul verde pe care l-am pisat bine inainte intr-un mojar.
  • Am lasat sa se topeasca branza.
  • Am adaugat prosciutto.
  • Deasupra am presarat parmezan.
  • O bunatateeeeee! ENJOYYY gataaa trebuie sa fug :**
Acest articol a fost publicat în Paste și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Penne cu prosciutto si piper verde

  1. Miss Delarue :) spune:

    Miss, am auzit ieri la radio un sef bucatar care spunea ca boabele de piper verzi, albe, roșii si negre ( in ordine) sunt de fapt același piper, dar la grade diferite de maturitate – boabele verzi fiind cele mai crude, si negre cele mai mature… Mai zicea si ca piperul, dacă îl pui in mâncare la început ( când pui pe foc) are gust mai puternic (piperat), dar își pierde aroma. Invers, dacă îl adaugi la sfârșit ( înainte de a servi), nu va fi prea puternic, dar va fi mai parfumat… Bine de știut in funcție de ce vrem sa pregatim… Poate tu știai deja, eu abia am aflat si m-am grăbit sa impartasesc cele invatate ;-)))) pupici

Lasă un răspuns

