Experiente culinare de la Iasi

Saptamana aceasta am testat bucataria moldoveneasca. Toate mancarurile au fost deosebit de gustoase. Tot asteptam una care sa nu-mi placa, dar va marturisesc ca nu am gasit nici cea mai mica obiectie. Pe toate le-am mancat si la final am facut poc :)). Va astasez si o poza cu mine in care stau cuminte si astept cina🙂. Tot ce pot sa spun e ca „Mai vreauuuuuuu!!!”. A fost o experienta de care m-as mai bucura oricand.❤

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Experiente culinare de la Iasi

  1. Anonim spune:

    ciorbele cu bors au fost baza!!!

Lasă un răspuns

