Zahar aromatizat cu menta

Azi am fost si mi-am cules menta proaspata ( sa o pun la uscat pentru iarna) si in timp ce culegeam gandul mi-a zburat la nimeni altul decat  Jamie Oliver…:). L-am vazut mai demult intr-un show pregatind un desert banal as zice, la prima vedere…( a spalat niste fructe, le-a aruncat pe un platou si gataaa desertul!). Doar ca a mai finisat desertul cu acest „Zahar aromatizat cu menta” transformand banalul in ceva care iti imbata simturile. Intr-adevar in timp ce pisam menta cu zaharul in mojar un miros extrem de proaspat si aromat mi-a invaluit narile. Ce sa mai zic de desertul pe care l-am pregatit cu acest zahar!!! ???? Nici ca se putea mai bine pe caldurile astea! Mai bine va las pe voi sa-l descoperiti!

Ingrediente:

  • zahar
  • frunze de menta proaspete

Mod de preparare:

  • Intr-un mojar omogenizam bine bine ingredientele.
  • Se poate folosi la limonada, prajituri sau pur si simplu aruncat peste niste fructe proaspete.

Love,

Carmensita

Acest articol a fost publicat în Deserturi și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Zahar aromatizat cu menta

  1. Pingback: Caise cu Zahar Aromatizat | Carmensita's Cuisine

  2. Pingback: Fresh de ghimbir, lime si menta verde | Carmensita's Cuisine

  3. Anonim spune:

    bun,bun…ce ideei bune ai!!😉

Lasă un răspuns

