Pui magic la cuptor

Cumparasem de ceva vreme Punga Magica la sugestia unei prietene , care tare mult a laudat-o. Asa ca azi din lipsa de idei noi si de timp am hotarat sa o incerc. Am bagat puiul la cuptor si am plecat la cumparaturi. Ei…dar cand m-am intors, am simtit deja de la 10 metri de casa aromele raspandite de cuptorul meu. Da, intr-adevar e bun! Merita incercat macar o data!

Ingrediente:

  • 3 pulpe de pui intregi refrigerate
  • punga magica de la Knorr
  • rosii cherry
  • castraveti
  • alte legume proaspete

Mod de preparare:

  • Puiul se spala bine.
  • Se respecta indicatiile de pe Punga Magica.

Love,

Carmensita

Acest articol a fost publicat în Carne de pui și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Pui magic la cuptor

  1. Pingback: Salata de pui cu ciuperci | Carmensita's Cuisine

Lasă un răspuns

