Paste cu branza de burduf

Ta daaaa! Va prezint cele mai simple si ieftine pasteeee!! Si daca indrazniti sa credeti ca gustul lasa de dorit , va inselati!🙂 Pastrati bine reteta aceasta pentru momentul in care o sa aveti frigiderul gol (cum e al meu acum) :))  si cand o sa va fie prea greu sa lasati caldurica din casa ca sa iesiti la cumparaturi😉 Pam Pammm….

Ingrediente:

  • o punga de paste
  • branza de burduf
  • ulei
  • sare de mare

Mod de preparare:

  • Fierbem pastele in apa cu sare de mare si putin ulei conform indicatiilor de pe amblaj.
  • Dupa ce le-am strecurat le amestecam repede cu branza de burduf pana aceasta se topeste.
  • Se servesc calde cu smantana.

Love,

CarmensitaOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Acest articol a fost publicat în Paste și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Paste cu branza de burduf

  1. Liana spune:

    Oau, de cand nu am mai mancat macaroane cu branza (ca pe la noi asa le zice🙂 ) facute asa simplu, romaneste. Am incercat varianta americana, mac and cheese, dar are tot felul de chestii inutile in plus. Tot asa simple sunt mai bune!

    • Daaaa, eu tocmai m-am intors de la cumparaturi cu branza de burduf si paste.:) Cred ca de Craciun asta o sa-mi fac🙂. Azi dimineata mi-am mai facut o portie. Tare mult imi plac. Inca nu m-am saturat de ele ca sa incerc si alte variatiuni pe tema asta, dar o sa revin si cu alte retete „imbunatatite”🙂

Lasă un răspuns

