Ravioli cu hribi

Poza AICI

Ingrediente:

  • 500 gr ravioli proaspeti umpluti cu hribi
  • hribi
  • 50 gr unt
  • patrunjel
  • 2-3 catei de usturoi
  • smanatana
  • sare de Himalaya
  • piper proaspat macinat

Mod de preparare:

  • Fierbem ravioli conform informatiilor de pe ambalaj in apa cu sare si putin ulei.
  • Intr-o tigaie adaugam untul si hribii. Daca nu aveti hribi puteti sa adaugati champignoane. Calim hribii pana se inmoaie.
  • Adaugam usturoiul pisat, eventual putin unt daca mai e nevoie si mai calim putin.
  • Stingem focul si asezonam cu sare si piper.
  • Strecuram ravioli, adaugam deasupra hribii, niste patrunjel tocat marunt si o lg de smantana.

Love,

Carmensita R

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Ravioli cu hribi

  1. Miss din strada ;-) spune:

    Foarte apetissant! Cand am vazut titlul m-am grabit sa citesc reteta… Ma asteptam sa fie reteta de ravioli de casa, ar fi fost super inspiratie pentru mine, ca tocmai am primit un aparat de facut paste acasa, da-i perfect si așa.
    No, cand o sa am timp (adică peste vreo 4 ani, când va fi Hugo la școala 😁) o sa fac si ravioli de casa
    Pupi, Miss

    • Pana peste 4 ani poate reusesc si eu miss sa fac homemade ravioli!🙂 E super aparatul cred, numai vezi tu ca nu tare avem timp. Si eu am primit anul trecut unul de facut biscuiti…si doar l-am desigilat…;)). Mai trimite-mi poze cu voi ca mi-e dor sa va vad. Pupiiiiiiiiiiii

Lasă un răspuns

