Coaste de porc la cuptor

Poza AICI

Ingrediente:

  • coaste de porc
  • pasta de tomate/bulion
  • cimbru de gradina
  • piper boabe
  • praf de usturoi
  • tarhon
  • busuioc
  • piper proaspat macinat
  • zahar
  • sos de soia
  • sare de mare

Mod de preparare:

  • Intr-o cratita punem coastele taiate, apa, sare de mare si piperul boabe. Le punem la fiert.
  • Pana se fierb de tot pregatim sosul in care o sa le punem la cuptor.
  • Sosul: amestecam restul ingredientelor. Daca faceti cu pasta de tomate mai lungiti-o putin cu apa. Eu am facut cu bulion.  Gustati si echilibrati toate aromele. Eu am pus dupa ochi. Daca vi se pare ca nu e destl de sarat de la sosul de soia mai adaugati sare de mare. Atentie nu foarte multa pentru ca am pus si in apa in care se fierb.
  • Dupa ce s-au fiert, le scoatem si le punem impreuna cu sosul intr-o tava  pe care o bagam la cuptor la foc potrivit pentru 1- 1.30 ora. Verificati sa nu se evapore prea tare sosul si sa se arda costele.

Love,

Carmensita R

Acest articol a fost publicat în Aperitive, Carne de porc și etichetat , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

