Chec cu caise

Poza AICI

Ingrediente:

  • 4 oua
  • 120 gr unt
  • 8 lg faina (eu am pus 4 lg faina + 4 lg faina de migdale, de aceea are o culoare mai inchisa)
  • 4 lg zahar (nu iese foarte dulce)
  • 250 gr caise uscate

Mod de preparare:

  • Topim untul si-l racim.
  • Mixam ouale cu zaharul.
  • Adaugam pe rand: untul topit, faina si caisele taiate cubulete.
  • O tava tapetata cu hartie de copt.
  • Cuptor 20-30-40 de minute. Al meu a fost incins asa ca am tinut chec-ul doar 20 de minute. Dar mai bine il faceti cu cuptorul neincins si foc moderat.
  • La final testul scobitorii ( eu am un ac de crosetat lung, lung ).

Love,

Carmensita R

Acest articol a fost publicat în Deserturi și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

