Banane prea coapte

Salutare adunare!!

Poza aferenta articolului o gasiti AICI, deoarece am reusit sa epuizez tot spatiul oferit de blog. Daaaarrr in curand va pregatesc o surpriza ;)!! O supriza cu poze:)

Am lipsit cam mult de pe blog :(, doar pe facebook mi-am facut datoria, daaarrrr am revenitttttt cu un sfat foarte util in caz ca aveti prea multe banane, mult prea coapte. Daca ati cumparat mai multe banane de cat ar fi trebuit sau ati luat intentionat banane de la reducere (cum am facut eu azi ;)) -ca sa va arat  smecheria) nu e nicio problema…sper doar sa aveti destul loc in congelator ;). Deci curatati bananele, le taiati bucatele, le impartiti in pungulite si le introduceti in congelator. Si cum se incalzeste vremea putin , o sa facem cea mai delicioasa inghetata din ele (o sa revin cu multe retete de inghetata ) sau o sa savuram un mic dejun hranitor, racoros si sanatos! Ne auzim cat de repede!

Love,

Carmensita R

Acest articol a fost publicat în Deserturi, Mic dejun și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu